شرایط و قوانین تهران پیکاپ به شرح زیر است و علاوه بر این موارد این مجموعه متعهد به کلیه قوانین جمهوری اسلامی ایران و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی می باشد.

- تعهد ارائه خدمات تهران پیکاپ در ساعات کاری مجموعه که در بخش تماس با ما آورده شده است می باشد و در خارج از ساعت اداری اگرچه همه تلاش خود را در جهت رفع نیاز مشتریان می نماید، اما تعهدی ندارد.
- تهران پیکاپ به حریم شخصی کاربران متعهد می باشد و اطلاعات شخصی مشتریان که توسط تهران پیکاپ دریافت می شود، صرفا جهت احراز هویت فرد می باشد و هیچ گونه استفاده دیگر از آن نمی شود. دسترسی هر یک از پرسنل مجموعه تهران پیکاپ به اطلاعات مشتریان بر اساس وظیفه ی وی، سطح بندی شده است.
- جهت امنیت پرداخت شما و ارتباط راحتتر در مراحل خرید، آی پی (IP) کاربران که خدمات آنلاین از سایت می گیرند در سیستم ما ثبت می گردد.
- تنها صاحب اصلی مدارک (پاسپورت، شناسنامه و...) مجاز به پیگیری مراحل کاری خود (اعم از صدور بلیط، ویزا و ...) می باشد و تهران پیکاپ تعهدی در قبال پاسخگویی به افراد دیگر در این زمینه ندارد.
- هر گونه سهل انگاری در ارائه مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزا، تهیه بلیط و ... به عهدا مشتری می باشد. لازم است همه این موارد از قبل با مراجع مرتبط از جمله سفارت خانه، ایرلاین و ... چک شود.
- تصمیم گیری نهایی در مورد صدور یا عدم صدور ویزا و طول مدت صدور ویزا فقط به عهده کنسول گری است و تهران پیکاپ تنها می تواند این فرآیند را برای مشتری شفاف و پیگیری نماید.
- تهران پیکاپ تنها در قبال موارد در کنترل خود تعهد دارد، و مواردی شامل حوادث طبیعی، تحریم ها و ... که خارج از کنترل مجموعه هست تعهدی برای مجموعه ایجاد نمی کند، اگرچه در تمامی شرایط پیگیری کار مشتری اولویت تهران پیکاپ می باشد.