در فرآیند دریافت پذیرش از دانشگاههای خارج از کشور، دانشجویان نیاز دارند که با دانشگاه های مقصد مکاتبات اداری داشته باشند که در برخی موارد علاوه بر ارسال الکترونیکی مدارک، لازم است اصل مدارک و ریزنمرات نیز برای دانشگاه ارسال گردد. علاوه بر این برخی دانشگاه ها فرایند ارسال و دریافت یا معادل سازی مدارک دانشگاهی را به موسساتی تخصصی نظیر WES می سپارند. از این رو، ارسال مدارک همیشه با حساسیت های مثل؛ ارسال در سریعترین زمان، اطمینان و اعتماد به توانایی شرکت ارسال کننده، تجربه کافی شرکت، تحویل به موقع مدارک به دانشگاه یا موسسه و ... همراه است.

 

تهران پیکاپ با تجربه چندین ساله در حوزه ارسال و دریافت داکیومنت های بین المللی که عمدتا ارسال به دانشگاه های امریکا و کانادا بوده است، تمام امکانات خود را برای ارائه خدمات با کیفیت به کار می بندد تا بسته های پستی و مدارک تحصیلی را در سریعترین زمان ارسال نماید. هدف اصلی تهران پیکاپ در این حوزه، جذب رضایت حداکثری مشتریان و ایجاد وفاداری در آنان است.

 

مدارک و اسنادی که متقاضیان به تهران پیکاپ ارائه می کنند، با استفاده از بهترین شرکت های پستی بین المللی در دسترس همچون UPS, FEDEX, DHL ارسال می شود. شرکای تجاری تهران پیکاپ با حساسیت انتخاب می شوند تا ارسال مدارک با کیفیت بالاتری انجام گیرد. به همین دلیل، ارائه خدمات در قالب سرویس ارسال سریع (EXPERES) در بازه زمانی اعلام شده انجام می گیرد. علاوه بر این، مدارک و بسته های ارسالی در تهران پیکاپ، قابلیت رهگیری از مبدأ تا مقصد را از طریق " پیگیری سفارش" دارا می باشند.

راهنمای استفاده از سرویس ارسال مدارک

      • بسته های ارسالی از طریق تهران پیکاپ با ابعاد و اندازه های استاندارد پستی بوده و حداقل وزن قابل محاسبه ۵۰۰ گرم می باشد و بسته های با وزن بیشتر با گام های ۵۰۰ گرم ضریب افزایش قیمت خواهند داشت که برای محاسبه هزینه تمام شده می توانید مقصد و وزن محصول خود را در ماشین حساب سایت وارد نمایید تا هزینه نهایی ارسال به شما اعلام گردد.
      • مدت زمان تحویل مدارک شما از زمان تحویل به دفتر تهران پیکاپ تا دانشگاه (مقصد) در کشور آمریکا و کانادا و اروپا ۵ الی ۷ روز کاری است و زمان تحویل مدارک شما به شهر دبی ۱-۳ روز کاری می باشد.
      • تهران پیکاپ آمادگی پذیرش مدارک را از ساعت ۹ صبح الی ۱۷ بعد از ظهر روزهای شنبه تا چهارشنبه را دارد ولی زمان مناسب برای تحویل مدارک به دفتر تهران پیکاپ، قبل از ساعت ۱۲ ظهر روز های مذکور می باشد.
      • در زمان تحویل مدارک و بسته پستی آدرس گیرنده و فرستنده را کامل و به فرمت انگلیسی وارد نمایید.
      • در زمان تحویل مدارک و بسته پستی آدرس گیرنده و فرستنده را کامل و به فرمت انگلیسی وارد نمایید.
      • بسته های پستی از طریق کشور واسط و با هماهنگی کوریرهای بین المللی(شرکت های پست بین المللی) صورت می گیرد. برای رهگیری بسته پستی خود می توانید شماره سفارش خود را در باکس رهگیری سفارش سایت وارد نمایید و آخرین آپدیت های مربوط به بسته خود را در سایت تهران پیکاپ دریافت نمایید. کارشناسان ما همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۸ آماده پاسخگویی تلفنی و پشتیبانی آنلاین به مشتریان است. توضیحات تکمیلی در بخش تماس با ما ارائه شده است.
 
 

سوالات متداول

آیا هر بسته با هر ابعادی را می توان ارسال کرد؟

سرویس ارسال مدارک محدود به برگه های دانشگاهی و کاغذی می باشد و حداکثر وزن ارسالی برای هر بسته پستی 2 کیلو گرم می باشد.

آیا امکان ارسال مدارک به دفتر تهران از طریق پست وجود دارد؟

بلی. شما می توانید مدارک خود را از طریق پست به دفتر آدرس دفتر تهران ارسال نمایید. حتما مشخصات خود را روی بسته پستی به درستی وارد نمایید تا همکارانبخش ارسال خارجی بعد از دریافت به شما تایید دریافت بسته در تهران را اعلام نمایند.

هزینه اعلام شده در سایت مربوط به تمامی مراحل ارسال است؟

هزینه اعلام شده در سایت مربوط به بسته های دریافتی در دفتر تهران بودو شامل تمامی هزینه ها تا رسیدن بسته به مقصد خواهد بود.

آیا امکان مفقودی در بسته پستی وجود دارد؟

بلی. بسته های پستی به هر دلیل امکان دارد که گم شود ولی در تمامی این سال ها این اتفاق رخ نداده است. چون بسته ها کد رهگیری دارد و وضعیت مدارک و بسته در تمامی مراحل قابل رهگیری می باشد.

مدارک دانشگاهی آیا باید پلمپ و ممهور باشد؟

دفتر تهران تمامی مدارک را ارسال می کند و محدودیتی بایت این که مدارک در پاکت های دانشگاهی و پلمپ باشد ندارد ولی به این نکته توجه نمایید که دانشگاه و یا موسسه های ارزیابی به این نکته حساس هستند و در قوانین خود این مورد کاملا توضیح داده اند.

کد رهگیری اعلام شده در سیستم کار نمی کند چیکار باید بکنم؟

در صورتی که با کد رهگیری که سیستم در اختیارر شما قرار میدهد نتوانستید وضعیت بسته خود را رهگیری نمایید به آدرس[email protected] ایمیل زده و درخواست پیگیری وضعیت سفارش خود را ارسال نمایید.